czwartek, 13 kwietnia 2017

O blogu i o mnie :D

Siemano wszystkim! :)  Już jakiś czas zastanawiałem się nad założeniem własnego bloga, ale dopiero dzisiaj postanowiłem wcielić w życie mój plan i oto jest "13+." Miałem wiele pomysłów o czym tak naprawdę może on być. W mojej głowie pojawiały się takie scenariusze jak np. recenzje gier komputerowych czy artykuły sportowe, ale ostatecznie wybór padł na blog dla młodzieży. O czym będę pisał? Przede wszystkim zamierzam tworzyć artykuły z poradami dla nas- nastolatków na przeróżne tematy- zaczynając od problemów w szkole, aż po sposoby na nudę :) Nie oczekuję, aby każdy zgadzał się z moimi postami, ale mam nadzieję, że znajdzie się chociaż garstka osób, która będzie wpadała tu w miarę często ;)

Coś o mnie: 

Jestem Jakub i mam 15 lat,. Na co dzień jestem uczniem 2 klasy gimnazjum. Przyjaciele mówią na mnie "Rudy", choć tak naprawdę nie jestem rudy xD Jeśli chodzi o mój charakter to jestem urodzonym ekstrawertykiem- dużo mówię, jestem pewny siebie, uwielbiam przebywać w towarzystwie innych osób, można również rzec, że mówię szybciej niż myślę, przez co często strzelę jakąś gafę. Jestem  szczery, wyrozumiały i miły dla osób, które mnie szanują. Uwielbiam rozmawiać z drugim człowiekiem, mogę konwersować niemal o wszystkim. Kocham biegać i skakać, często się śmieję, jestem pozytywnie nastawiony do życia. 
Moje zainteresowania to głównie sport, gry komputerowe, seriale oraz filmy. W wolnym czasie tworzę również książki.
Jeśli macie jakieś pytania- piszcie ! ;) 
RUDY :) 



4 komentarze: